sobota 9. listopadu 2013

Čtecí procházka

Netuším, proč si dělám vždycky všechno tak složitý. Šlo by to bývalo přitom tak jednoduše... Ale chtěla jsem to mít co nejlepší. Teď už vím, že jsem se snažila zbytečně moc. A že něčí přísnost nevede k lepšímu výkonu.

V létě jsem si šla připravovat některé materiály do botanické... Seděla jsem ve stínu na lavičce, okolo pohvizdovaly sýkorky, občas zaplácala křídly i sojka.
Četla jsem si o vzniku ropy. Za nějakou dobu jsem se zvedla a šla dál.
Při focení se člověk odreaguje...



Vyhlédla jsem si další lavičku a začala studovat způsoby těžby a druhy ropných vrtů.
Po dalších pár hodinách jsem se pomalu přesunula k Vyšehradu.



Další lavička...
Tolik jsem chtěla mít volno a odjet na prázdniny...

Podvečerní pohled na Vltavu.

Přesto to byl krásný den. Teplo s vánkem, pohoda ve vzduchu...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :)