sobota 9. listopadu 2013

Důvěra




Někteří lidé, které ještě kupodivu neomrzelo mě řešit (nechápu, proč se mnou vůbec zabývají), tvrdí, že jsem hrozně nedůvěřivá. Vtipný je, že mi to vyčítá i člověk, který například vydává mou práci za svou nebo ji nějakým způsobem ničí. Přesto myslím, že má pravdu. Ve své podstatě jsem sice dost naivní, ale zároveň paradoxně skoro nikomu nevěřím. Mám tak nějak zažitý pocit, že člověk se stejně nakonec musí spolehnout jen a jen sám na sebe a od ostatních toho raději moc nečekat. Lidé, kteří vám do očí říkají, jak jim na vás záleží, to stejně nemusí myslet upřímně.
Přes tuhle část mojí povahy jsem poznala dalšího člověka, kterému bych možná mohla věřit. I když pád by nebyl moc pěkný. Vlastně myslím, že mezilidské vztahy jsou všeobecně docela napínavou záležitostí.




Quo vadis od D. Černého.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :)