středa 9. listopadu 2011

Na chvilku zase tam

Zatím tam ta reklama zmizela a pět z osmi lidí hlasovalo pro blog.cz, tak něco zveřejním tam: 



A předchozí článek jsem si radši pro jistotu schovala do šuplíčku, protože jsem hrozná...

13 komentářů:

  1. Předchozí = rozumné rozhodnutí, nemusíš se peskovat a patřím mezi ty, kteří hlasovali pro tvůj návrat - viděno z hlediska čtenáře. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dva komentáře - jeden pro zůstat a jeden pro jít, to mi nedělejte :D Víte, jak jsem ve všem hrozně nerozhodná? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Shari já si vždycky přepíšu tvou adresu ve svých oblíbených a ty jsi už zase jinde! Ty jsi divoška, ale to nevadí, koukat do dvou tvých blogů snad také stihnu-:))

    OdpovědětVymazat
  4. :D Spíš jsem hrozně nerozhodná. Víc lidí bylo proto, abych přešla.. Ale články nebudu přidávat často, nemám na to čas...:(

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi prostě hrozná ženská, ze všech hrozných ženských ta nejhroznější... .-)
    Ale nic si z toho nedělej, máš právo ten článek schovat...
    (Chybí mi tady možnost dát smajlíka.)
    U přepisu tvých stránek v návštěvní knize nemám problém, protože jsem si zapsala obě adresy a jen můžu překlikávat...
    :-)

    OdpovědětVymazat
  6. :) Vendy, k té politice, jak jsi se ptala, tak to nebylo k textu Lucerny, ale k tomu, že tohle téma při schůzce dost probíral...a já nějak nemám sílu tohle už řešit..

    OdpovědětVymazat
  7. Šárko, nic si z toho nedělej, pro většinu z nás určitě nebude problém se koukat sem i tam. Klídek.

    OdpovědětVymazat
  8. Priznávam, že už ma to mierne otravuje to tvoje večné sťahovanie, ale čo by človek pre teba neurobil . :D Posledná veta ma dostala - no, mazanie článkov mi v poslednej dobe tiež ide, odkedy som o blogu povedala bratovi a "kamarátovi", tak to ide dole vodou . Čo už, keď som blbá .

    OdpovědětVymazat
  9. Mě to taky štve, hodně moc..

    Měla jsem ale 4 díly výletu v Jizerkách a psát poslední z toho dne sem, když si většina lidí přála, abych přešla tam, mi přišlo taky blbý..

    Dala jsem si ho radši do nezveřejněných, protože kdyby na něj někdy přišel, připadala bych si hodně blbě, že jsem o něm psala..

    OdpovědětVymazat
  10. je to tu sice pekne, ale neodmyslitelny fakt je ze na blogu si doma :D
    Hrozna? mala by si vydiet mna :) teda vlastne radsej nie, to by si potom od strachu nezaspala :DD Suplicky su fajn.., ale mi sme ta aj tak videli :P

    OdpovědětVymazat
  11. Jéé, já Tě za chvíli nenajdu. :-P

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)